reklama

Dostala ma!

A je to tu...:-(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Poznáte ten pocit, keď sa váš nos svojou farbou, iba máličkolíši od červenej paradajky a vaše dutiny sú celé upchaté ako prístavnýmost v BA?

Celý rok som sa jej úspešne vyhýbal, no teraz ma dostala nakolená. Hnusná chrípka!

Už dva dni nerobím nič iné, len ležím v posteli,v mori zasmrkaných útržkov dvojvrstvového toaleťáka a srkám 35korunový čaj na priedušky. Prečo toaleťák? Však ak by som mal požívaťhygienické vreckovky , pri mojom spotrebnom množstve by ma to vyšlo peknedraho. Takisto, komu by sa chcelo v inom prípade prať kvantá použitýchplátených vreckoviek. Viete tie, čo ich má každá správna stará mamav zástere aspoň desať. Lezie mi to na mozog!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ráno som vstával s nádejou, že lekáreň bude maťpohotovosť niekde blízko, no dalo sa to čakať! Pohotovosť je dnes na nejakejulici, ktorá ani neviem že v tomto malom meste existuje.

Povedal som si teda že vsadím všetku svoju nádej doalternatívnej liečby. Vo vrecku som mal maminu 500-ku a tak som sarozhodol že si pôjdem do Jednoty kúpiť feferónky. Mali ich tam v takej250ml fľaške v slanom náleve tak som ich bez váhania zobral. Noa samozrejme aj zaplatil. Na moje prekvapenie feferónky fungujú bezchybne.Síce mám už asi v žalúdku viacej kapsínu ako pepsínu, ale sople tečú jednaradosť. Chcelo by to ešte vychytať nejakú alternatívu, ktorá by mi dokonalepomohla s opuchom sliznice, takže je dosť pravdepodobné, že pokiaľ vyteraz čítate túto vetu, ja už závratnou rýchlosťou gúglim na nete, ako sapomocou prírodných prostriedkov zbaviť opuchu nosnej sliznice. Držte mi palceľudia! A ak ste niekto v podobnej kaši, pridajte koment. Dohodneme saako na tú hnusnú chrípku zaútočíme.

Ondrej Glemba

Ondrej Glemba

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa žiť tento život tak ako sa dá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu